lauantai 10. elokuuta 2013

Onnenpäivä


Tehän tiiätte,
että mun emäntä on tiukka tyyppi.
Mut tänään se oli mulle tosi kiltti.
Ensikskin:
emäntä ei pakottanu mua lenkille aamulla, kun kadut oli märkiä
vaan pääsin myöhemmin lenkille kuiville kaduille emännän äipän kanssa.
Mä tykkään lenkkeillä sen kanssa,
sillä kun on paljon lyhyemmät koivet kuin emännällä,
niin että mun ei tarvii laukata ja loikkia.
Toiseks:
emäntä antoi mun syödä omppuja suoraan omppupuun alta.
Kolmanneks:
emäntä laittoi mulle ruuaks maksaa.
Joinakin päivinä mäyräkoira saa
tässäkin talossa arvoisensa kohtelun!

6 kommenttia:

  1. Mikä mahtava päivä sulla Mirkku!
    Tolla jaksaa melkein jo ens viikonkin :)
    Vaikka ois se hauskaa, että joka päivä ois yhtä kivaa... Mun mamma käyttää sanontaa "ei makiaa mahan täydeltä".. Mun mielestä huono sanonta, ei me koirat paljon kuitenkaan makeeta syödä ja suolasesta puolesta ei puhuttu tuossa sanonnassa mitään!

    Muiskuja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ansku ja Bono: Tänään onkin uusi päivä ja maha on jo tyhjä eli voin vetää uudet satsit omppuja ja maksaa, eikös?;)
      Muiskut, Bonoseni!<3

      Poista
  2. Mirkkunen, tuu viivana tänne, meijän omppupuun alla on satoja omppuja. Saat ne kaikki. Tuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrsky ja Tuisku: Emäntä sanoo, etten saa tulla ennen kuin omena-aika on ohi. Mä kuulemma halkeen, kun syön ne kaikki sadat omput teijän puun alta. Niin että ei tavata ainakaan ennen talvee. Pöh! Mutta muiskut silti!<3

      Poista
  3. Ompuista en vällää ja maksaa en oo ikinä maistanu... Valehtelin! Maksamakkara on ihanaa, muuta maksaa tässä huushollissa ei anneta. Emäntä inhoaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis Nelli: Tiiätkö mitä, Nelli? Ehkä mun emäntä ei sittenkään oo ihan niin kova luu kuin oon joskus teille uskotellu. Se nimittäin inhoo esimerkiks sydämiä, mut silti se pilkkoo ja tarjoo niitä mulle - raakanakin, vaikka se on sen mielstä ällöttävää. Kai se tekee niin siks, että se tykkää musta, luulisin!;)
      Mut hei, kyllä maksamakkarakin on hyvää!:D

      Poista