keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Kurre



Mä rakastan 
meijän lähirantaa.
Siellä on tilaa vipeltää.
Ja siellä on mielettömästi hyviä hajuja,
koska siellä liikkuu mun lisäks paljon muitakin koiria.
Ja jäniksiä. Ja oravia.
Mä oonkin ihan höpö oravien suhteen.
Meinaan kiivetä puuhunkin niitten perässä,
kun ne härnää mua.
Sanovat, et mussa on vähän samaa näköö kuin oravassa,
liikunkin kuulemma yhtä vikkelästi ja nakerran herkut yhtä nopeesti.
Tykkäisin myös semmosesta oravanpesästä,
jossa ois ne pikkuruikkuiset ikkunat ja vuoteena sammalet vihannat.
Ehkä me emännän kanssa rakennetaankin semmonen 
ja nukutaan siellä talven yli.

6 kommenttia:

  1. Hienosti kuule poseeraat siinä kannonnokassa. Näytät ihan metsän satuprinsessalta. No on sulla kyllä myöntämäti (isoveljen lanseeraama sana) aika oravamaiset otteet. Että kyllä sun mun mielestä kuuluu saada just tommonen oravanpesä minkä sä haluutki. Oot sen ihan ansainnut. Ja onhan sulla se mansikkapesä ja koppapesä ja boksipesä ja vaikka mitä pesiä. Kyllä sinne teille nyt yks oravanpesäkin mahtuis. Jookos Mirkun mamma? T: Elli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ellieli: Mä sanoin heti emännälle, et Ellin mielestä meille mahtuu vielä oravanpesä. Se sano, et "Joojoo, ihan mitä Teidän Korkeutenne pyytää". Niin mä ainakin olin kuulevinani!:D
      Niin että katotaan, tuoko talvi tullessaan sammaleisen nukkumapaikan...;)

      Poista
  2. Mirkku Mirkkunen, millon sä oikeen tuut meille? Haluttas sua pussata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrsky ja Tuisku: Tulisin heti, jos emäntä lähtis mun kanssa reissun päälle, mut kehnolta näyttää ton nihkeen naisen matkasuunnitelmat...:/
      Voitte kyllä rimputtaa meijän ovikelloo ihan millon vaan ja tulla pusuinenne tännekin!<3

      Poista
  3. Kylläpä onkin näpsäkkä kuva; hyvin sointuvat yhteen kaunis mäyräkoiraneito ja syksyinen luonto :) Täältä tulee kanssa puoltoääni sammalpedille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maria: Sammalpeti sopinee jokaiselle mäyräkoiralle. Meillä myös emäntä kokeilisi mielellään tuota luonnonmukaista vuodetta!:)

      Poista