lauantai 28. syyskuuta 2013

Maskotti

 

Meil on maailman parhaat naapurit,
kertakaikkiaan!
Kattokaa, mitä meijän oven takana oli oottamassa:
kesän viimeset kukkaset meijän naapurin puutarhasta ja 
kortti, jossa on mun kuva!
Joskus meijän oven takana on ollu haukifileitä,
joskus salaattia ja kerran kananmunia.
Luitakin on joskus ollu.
Kukkaset on tietysti ihan nättejä,
mut mä arvostan kuitenkin eniten noita syötäviä ylläreitä.
Siitäkin meijän naapurit on ihan parhaita,
et ne tykkää kovasti musta ja mä niistä.
Niitä saa muiskutellakin ja niil on mulle kivoja nimiä
niinku esimerkiks nallikka ja muru.
Mä oon vähän niinku meijän talon maskotti.

14 kommenttia:

  1. Mirkkunen, sulla on ihan törkeen mageet naapurit! Kyl mekin pidetään sua maskottina, näin virtuaalisesti tosin. Oot söpönen nallikka ja murunen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrsky ja Tuisku: Tattis vaan, pojat! Mä oon teijän Tamagotchi!:D
      Ja on kyllä ihan mahtavaa, et meillä on törgeen mageet naapurit. Ois kauheeta, jos ne ois pelkästään törgeet!
      Muiskut virtuaalimaskotiltanne!<3

      Poista
  2. Mirkku Maskottinen, halittava mäykky ja söpö-murunen nallikka <3
    Ihanat naapurit, muiskuttele niitä kovasti :) Kortti on aivan mainio, mut jää tietty sulle toiseksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mai: Kiitos kohteliaisuudesta, ehkä kolmiulotteinen mäykky on kuitenkin pahviversiota mainiompi! Ja joo, mä muiskuttelen kaikkia, jotka antaa siihen tilaisuuden!:D

      Poista
  3. Ihana kortti, kukat ja raitapaitatypy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuulia: Totta tosiaan, meillä on ollu niin kylmää, että oon jo pukenu villapaidan päälle. Huhhuh, mitenkähän selvitään, kun tulee vielä kylmempi? Mun pitäs saaha oma untuvatakki!:D

      Poista
    2. Joo, pallokuvioinen untuvatakki :) Emännällä pyöris pallot silmissä ku olisitte lenkillä :D:D:D

      Poista
    3. Tuulia: Loistoidea, kamu! Nyt vaan pallotakkia ettimään!:D

      Poista
  4. Onpa kyllä mahtavat naapurit, mutta mahtavuus ymmärretään kun ovat saaneet tuollaisen suloisen mäyräneidin naapurustoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattis vaan, mut kyl ne oli ihan huippuja jo ennen kuin mä muutin tähän taloon!;)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Ellieli: Jokainen näyttää hyvältä tommosen kimpun vieressä!;)

      Poista
  6. Sun pusero on kivasti sävytetty kukkiin tai sitten se oli toisinpäin.
    Kyllä sää joka tapauksessa oot kovin nätti.

    t. Ollikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikku: Naapuri tais muistaa viime talvesta, et mulla on ton värinen jumpperi ja toi just sopivan väriset kukat. Kiitos kohteliaisuudesta, Olli, ite oot kovin komee!<3

      Poista