torstai 2. tammikuuta 2014

Lanttulaatikkorosmo





Emäntä oli jemmannu mulle pakastimeen lanttulaatikkoo
ja tänään sain sitä herkkuruuaks hyvien treenien jälkeen.
Mut tiiättekö mitä?
Ku mä kävin syömisen lomassa olkkarissa
tarkistamassa, et mun herkkuluu on varmasti tallessa,
joku oli käyny sillä aikaa maistamassa mun laatikkoo!
Emäntä mutis jotain mun lyhyestä muistista,
vaik mä olin järkytyksestä ihan äimänä.
Kysyin emännältä, oliko se syyllinen.
Ei sanonu olevansa.
Tää menee varmaan taas Naapurin Mustin piikkiin.
Ettäs kehtaat, Musti!

8 kommenttia:

  1. Hyi Musti! Lanttuloora on niin hyvää että ei parane poistua välillä paikalta. Mä kyllä epäilen et emäntäkin on saattanut maistaa sun looraa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuulia: Joo, niin mäkin luulen. Se vaan osaa esittää niin viatonta, ettei jää kiinni teosta!;)

      Poista
  2. Kyä se Musti sitten on sukkelan puikee poika ja kerkeevä kans, että tolleen söi sun lanttulooraas. Mut kuule, Mirkkunen, on sul oudot herkut noin siäväks tytöks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrsky ja Tuisku: Mitä, oudot herkutko? Höpsis, te ette vaan ymmärrä hyvän päälle, höppänäiset! Mut Mustin suhteen ootte oikeessa, tehän tunnette sen ainakin yhtä hyvin ku mä!:D

      Poista
  3. Musti mokoma minkä teit, noin söpöö typykkää ei saa kiusata, eikä sen ruokii rosmota - sanon MINÄ! Muista Musti se! Muiskuja sulle Mirkkuseni, ja hyvää uutta vuotta! T. Mauri-setä, joka on ollut talviunilla vuoden vaihteen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laura ja Mauri: Kiitos, ku puolustat mua, Mauri-kulta! Tuhannen tuhatta muiskua sulle, mun oma ritarimäyräkoirani!<3

      Poista
  4. Naapurin Musti! Hyi sua! Mut onneksi sitä looraa oli niin palijo,että sullekin vielä jäi, eiks niin? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MarMa: Joo, mut ei lanttulaatikkoo voi koskaan olla liikaa tai oikeestaan ei ees tarpeeks!;)

      Poista