perjantai 26. heinäkuuta 2013

Kesäinen päivä







Mulla oli tosi kiva päivä Typyn luona!
Ensin mä kävin Typyn kupilla syömässä muroja,
mut mulle tuli samantien häätö ulos.
Sit me tehtiin betonitöitä.
Mut ajettiin kylläkin pois työmaalta,
kun ensin nuolin öljyt kaikista muoteista ja
sit kaadoin koko öljypullon ja join kaatunutta öljyä sen, minkä ehdin.
Jos ei apu kelpaa, tehkööt keskenänsä!
Sit mä nyysin Typyn parhaat herkkuluut ja nautiskelin syömisestä.
Lopuks me kirmailtiin ja köllöteltiin Typyn kanssa.
Kyllä kesä on hienoo aikaa!

14 kommenttia:

  1. Sulla on ollut, Mirkku, mukavasti kiireitä ;) Just tuollaista omatoimisuutta me arvostetaan, mutta ihminen ei, koska se on tosikko.

    Pidetään peukkuja, että kykenet toteuttamaan itseäs aina kun siihen on mahdollisuus - luovuus tarvii tekoja, sitä mieltä me ollaan!

    Pusut,

    AA-pojat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maria: Mä oon ihan samaa mieltä kuin te, humppikset! Luovat teot on ehdottoman tärkeitä, jotta maailmassa tapahtuis jotain. Muiskut teille!<3

      Poista
  2. Kesä on koiran parasta aikaa. Toimiks sun vattas hyvin kaiken sen öljynkittaamisen jälkeen? Voitas kuvitella, että ei tarvinnu päkistellä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrsky ja Tuisku: Mua (ja emäntää) itkettää jo nyt, kun kesä kääntyy kohti loppuaan. Me vihataan kylmää ja pimeää!:(
      Mut onneks vielä on kesä ja lämmin ja aurinkoa. Ja onneks maha toimii. Joku viisas sanoi joskus, että kunhan maha toimii ja saa nukuttua, niin siinä on kaks kaikkein tärkeintä asiaa kunnossa ja samalla koko elämä helpompaa!:)

      Poista
  3. Raparperin alla... eikun päällä:)
    Vai betonihommia, se on raskasta puuhaa...;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiitu ja emäntä: On se raskasta, kun siinä pitää tarkkailla niin monta asiaa samaan aikaan!:)

      Poista
  4. Kesä ja kaverit, me niin tykätään Tyynen kaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SMT: Kesä ja kaverit on loistojuttuja, totta tosiaan! Ja kaverit toki aina muulloinkin kuin kesällä!<3

      Poista
  5. Kyl mä diggaan sua - toi öljytemppu oli mahtava. Meillä öljyt ja muut rasvat on tiukasti pöydällä kun mä muuten hotkasisin ne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis Nelli: Se öljypullo oli nurmikolla, kun me tehtiin sitä betonia. Siks mä pääsin sen kaatamaan. Saattaa olla, että ens kerralla se on pöydällä. Pöh. Mut onnistuihan toi temppu edes kerran, jess!:D

      Poista
  6. Olet mahtavan taiteellinen koiratyttö, kun keksit heti, miten betonitöitä tehdään ;)

    VastaaPoista
  7. Öljyhän on terveellistä? En ymmärrä ihmisen mietteitä. Itse tykkään nuolla grilli- ja savustuspöntön ritilöitä, kun niissä on kaikki aromit tiiviissä muodossa. Tämäkin on kielletty. Mökillä nuolin vanhoja valurautapannuja, sekin kiellettiin. Mäyräkoiran elämä on yhtä kieltolakia.

    t. olli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikku: Olli, kyllä mä ihmettelen kanssa näitä nuolemisenkieltämissääntöjä. Ei tarvii pannuja ja ritilöitä pestä, kun koira hoitaa hommat. Typerät ihmiset, eivät ymmärrä omaa parastaan!

      Poista